Klacht: Klacht Onterechte gasaansluiting Oxxio

op 07 januari 2009 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september aangemeld bij Oxxio voor gas – dezelfde dag geannuleerd zowel per mail als telefoon. Aanmelding stond volgens telefonist niet in het systeem. U hoeft zich geen zorgen te maken u staat niet in het systeem. Na een maand contract gekregen – telefonisch weer geannuleerd – 2x nu een afschrijving van 121 euro. Volgens mijn nieuwe energieleverancier (Energiedirect) stond de overname door Oxxi0 ook niet in het z.g. CCP. Brief gezonden en telefonisch contact gehad (Bart Jansen). Nee mijnheer KOkke ik zie het. Onterecht die nota’s zal het voor u in orde maken.
Begin dec. was dat – tot nu toe niets ontvangen.
Alles beknopt weergegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Archive