Klacht: Klacht onbeheerd pakketje en onbeschofte bezorgers

Pakketdienst op 20 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klacht over bezorgen pakketje: 3SDFC7949740229.
Pakketje is vrijdagavond 19 februari onbeheerd voor de voordeur neer gegooid. Toen ik de voordeur opende wilde ze al wegrijden. Toen ik de bezorgers erop aansprak en zei dat dit niet de bedoeling was. Beweerde ze dat dit wel zo moest ihkv corona. Toen ik zei dit kan ik me niet voorstellen, stel dat ik niet was thuisgeweest, kreeg ik een brutaal antwoord terug. Wij wonen aan een drukke doorgaande weg. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is en hoop toch echt dat u deze 2 bezorgers (ze waren met z’n tweeën) aanspreek op hun onacceptabel gedrag.

Graag hoor ik van u wat er met mijn klacht wordt gedaan.

Jeanne Peeters

Als de bezorgers gewoon netjes wachten, totdat de deur wordt opengedaan, zoals het ook hoort.

We zitten bijna langs de voordeur en ze hebben nog niet het fatsoen en geduld om te wachten. We zagen hun notabene aankomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 februari 2021 om 13:15 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat de bezorger niet bij het pakket bleef totdat u de deur open deed. Dit is uiteraard wel de bedoeling. Ik heb daarom gelijk een klacht voor u doorgezet, zodat dit wordt besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel Webcare

Pakketdienst

Heeft op 20 februari 2021 om 17:07 geantwoord

Nee, ik vind nl dat u de bezorger op z'n minst ook op zijn brutale reactie en onacceptabele gedrag moet aanspreken want dit kan echt niet...!

Iemand met zo'n instelling, kreeg van mij meteen zijn ontslag.

Jeanne Peeters

Reactie van de melder van de klacht Pakketdienst

1 jaar geleden - Ik vind nl dat u de bezorger op z'n minst ook op zijn brutale reactie en onacceptabele gedrag moet aanspreken want dit kan echt niet...! Iemand met zo'n instelling, kreeg van mij meteen zijn ontslag. Met vriendelijke groet, Jeanne Peeters

Alle klachten die gemeld zijn door Pakketdienst