Klacht: Zoek opdrach werkt niet voor linnenfotoschilderij.nl

op 26 oktober 2010 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik had vandaag een compliment geplaats voor linnenfotoschilderij.nl. Il wilde later op het bedrijfnaam gaan zoeken. Dat heb ik gedaan via
door alleen het wordt “linnen” in te vullen
De resultaatlijst bracht wel het bedrijf naar voren maar als ik op het bedrijfsnaam klik (of op de “klachten” of “compimenten” link) dan verschijnt er de volgende foutmelding:
“404: Helaas konden we deze pagina niet vinden”

Oorzaak naar alle waarschinlijkheid een typo! De beheerder van deze site is in de link het punt tussen linnenfotoschilderij en nl vergeten!
Want als ik de link boven in de browser zelf aanpas, dan kan ik de pagina wel benaderen zie > https://www.klachtenoplossing.nl/linnenfotoschilderij.nl/
terwijl de zoekactie deze link als resultaat weergeeft : https://www.klachtenoplossing.nl/linnenfotoschilderijnl/

Gewenste oplossing

Als de link hersteld/aangepast wordt.

Een cijfer geven is hier verplicht voor het opslaan, dus hebi ik het maar gedaan maar het is in dit geval niet relevant omdat ze in dit stadium niets betekenen.. Het is de eerst klacht die ik heb met dit site en weet nog niet hoe deze afgehandeld gaat worden, ik kan het echt beoordelen pas NA dat het in behandeling is genomen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 29 januari 2011 om 17:25 geantwoord

Beste Fatima,

Bedankt voor de tip, we hebben .nl uit de bedrijfsnaam verwijderd.

Redactie QQLQ.nl

Alle klachten die gemeld zijn door fatima_Soleil