Klacht: klacht niet opgelost

op 12 januari 2020 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht.nl zet de status van klacht eigenstandig naar opgelost terwijl deze beslist niet opgelost is

Gewenste Oplossing:

klacht.nl is niet onafhankelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 12 januari 2020 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste basilicum,

Bedankt voor je feedback. Helaas kunnen niet alle klachten naar tevredenheid worden opgelost. Dit is de reden dat de melder, de klacht afhandeling kan beoordelen met een cijfer. Het gemiddelde cijfer staat naast het oplospercentage bovenaan de bedrijfspagina. Daarnaast kun je ook reageren op de oplossing-afhandeling.

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door basilicum