Klacht: klacht niet professioneel afgehandeld!

op 29 juni 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

2 jaar geleden heb ik een hele slaapkamer set gekocht. het heeft maanden geduurd voor dat ik mijn slaapkamer geleverd had gekregen!

mij zweefdeur kast is scheef in elkaar gezet, waardoor een gedeelte van mijn kast niet sluit. antwoordt was: ja we kunnen er niks meer aan doen. hij is verkeerd in elkaar gezet. (dat heb ik toen geaccepteerd). ik had de duurste matras gekocht. in de winkel liet de verkoper zien dat de binnenzijde van de matras zwart van kleur is. en dat het een goede matras is. toen ik mijn matras geleverd kreeg en ik mijn matrashoes open ritste zag ik dat de binnenzijde wit van kleur was. terug naar de winkel gegaan. antwoordt: ja is nieuwe model… (ook dat heb ik geaccepteerd). mijn commode was beschadigd geleverd. had een aantal maanden moeten wachten voor er een nieuwe commode werd geleverd.. mijn spiegel van mijn slaapkamer waren ze vergeten te leveren, daar heb ik meer dan een half jaar op moeten wachten.

NU ZIT IK MET EEN GROOT PROBLEEM!!
IK ZIT NU IN EEN VERBOUWING. MIJN KAST MOET UIT ELKAAR GEHAALD WORDEN VAN DE WONINGBOUWVERENIGING. DAT KAN DUS NIET OMDAT JULLIE DE KAST HEBBEN VASTGELIJMD ZONDER MIJ OP DE HOOGTE TE STELLEN. IK HEB EEN KLACHT INGEDIEND. IK BEN LANGS GEKOMEN. PAAR KEER GEBELD, WAT IK ALS ANTWOORDT TERUG KRIJG.. ( JA WE KUNNEN HELAAS NIKS VOOR JE DOEN)!!!! EEN KAST TER WAARDE VAN 1000 EURO MAG IK NU WEGGOOIEN

IK ZOU TEVREDEN ZIJN ALS IEMAND DIE KAST UIT ELKAAR KOMT HALEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inyaaa