Klacht: Klacht niet opgelost

Agnekkis op 13 december 2021 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog steeds € 1000,- te goed van deze firma. Dit is de 4e keer dat ik de firma aanspreek en steeds geven ze aan dat de zaak opgelost is. Lijkt op oplichting omdat hun administratie niet klopt en zij andere bedragen noemen als die waar ik recht op heb.

Gewenste Oplossing:

Als ze eindelijk hun fouten toegeven en mij dat bedrag uit betalen. Hun fietsen hoef ik niet meer want ik heb goede gekocht, niet met een chinese motor maar met een Bosch. Rijden puik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Amslod

Heeft op 13 december 2021 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willem,

Van mijn collega's van de servicedesk heb ik vernomen dat er destijds een passende oplossing is gevonden. Uw e-bikes functioneerden goed en hebben wij onder coulance omgeruild voor e-bikes met een andere aandrijving. Hier ging u mee akkoord. Wij zullen uw verzoek tot het terug storten van € 1000,- om deze reden dan ook moeten afwijzen.

Mocht u nog vragen hebben kunt u telefonisch contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808 (optie 3).

Met vriendelijke groet,
Angenita van Amslod

Alle klachten die gemeld zijn door Agnekkis