Klacht: Klacht niet geplaatst, pakket niet bezorgd, wederom

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht van 13-12-2017 is nog steeds niet geplaatst. Jammer.

Kort overzicht:

na 2 weken geleden ook al geen pakket gekregen te hebben in overleg met Ici paris opnieuw besteld. Zou gisteren bezorgd worden tussen 11.00 en 15.00 uur.
Door de drukte kan ik me voorstellen dat het later wordt, vanaf 15.00 uur om het kwartier gekeken of het al in het bezorgtraject was.
Tot mijn verbazing zou het pakket om 19.32 uur op 13-12-2017 bezorgd zijn. Helaas het pakket weer niet ontvangen.
Helaas voor de bezorger hebben wij bij ons appartementencomplex een camera systeem. Op de beelden van gisteravond is GEEN DHL bezorger waar te nemen

DHL, waar is mijn pakketje dan wel? track trace is 3SCPR0001401745

DHL een serieus onderzoek instelt naar deze bezorger en vergoeding voor het 2 keer voor niets wachten, frustratie e.d. al is het maar een bosje bloemen. En de bezorger er niet weer mee weg laten komen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 16:25 geantwoord

Goedendag,

Ik heb de zending voor u nagekeken en ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt! U geeft aan dat we niks op opgelost mogen zetten, voordat we met een concreet antwoord voor u hebben. Hoe graag ik ook voor u aan de slag wil gaan om dit opgelost te krijgen, rest mij u te vertellen dat alleen de ICI Paris aan de hand van een onderzoek dit voor u kan oplossen. Excuses voor het ongemak!

Mike

Heeft op 14 december 2017 om 17:09 geantwoord

Mike, ben jij echt blij met je werk en de standaard antwoorden? Want volgens mij spijt alles jou hoe het e.e.a. loopt bij DHL.
Ik zou me diep, diep schamen om iemand te moeten vertellen als ik bij zo'n belabberd bedrijf zou werken.
Ipv hier vertellen dat alles je spijt en hoe vervelend het allemaal is zou je er beter aan doen om eens goed in de spiegel te kijken en OF de liggende zaken doeltreffend op te lossen OF ander werk gaan zoeken want je bent hier niet voor in de wieg gelegd. Kortom, ik vind je een zielig hoopje mens!

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella19