Klacht: klacht naar een chaufeur

op 10 juli 2012 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Beste lezer daar ik voor de eerste keer met de tram en bus reist, ben ik niet bekend met het systeem.
Als je met de tram reis kan je overal instappen, voor, midden,achter. Ik had met de tram gereist van de laan van meerdervoort naar loosduinen.Daar pakte ik de bus naat monster. Dit was op 10-07-2012 om 16.40 uur bus 6730 of 6930 dat weet ik niet precies meer. Ik stapte dus in het midden in de bus(net zo als in de tram) de buschaufeur riep door de bus naar mij, lukte het voor niet om in te stappen, ik zei sorry en riep dit is voor mij de eerste keer dat ik met de bus reis.
Nadat ik dit had gezegd ,bleef de chaufeur in zijn spiegel vuil naar mij kijken. Hier reageerde ik op nou moet je mijn niet vuil aan blijven kijken, ik heb toch sorry gezegd. Hier reageerde hij op ik mag toch bliven kijken. Beste lezer er word in de media altijd gesproken over agressie naar de chaufeurs toe, maar ik moet zeggen als hij dit bij de jeugd doet kan ik mij voorstellen dat de jeugd hier anders op gereageerd had dan ik dat heb gedaan. ik wil hier mee zeggen dat het niet altijd aan de reizigers ligt.

Ik hoef geen oplossing maar ik vind wel dat zo"n chaufeur op zijn gedrag aangesproken moet worden.
Bij voorbaat mijn dank

Alle klachten die gemeld zijn door alejandro