Klacht: Klacht mediq apotheek Steenvoorde rijswijk

op 29 september 2011 over Mediq Apotheek in de categorie Apotheken

Ik heb een doorlopende machtiging bij Steenvoorde voor Insuline welke nu al 2 achtereenvolgende keren niet op voorraad was. Sorry moest besteld worden. Van mijn behandelend specialist kreeg ik een ander soort bloeddrukverlagende tabletten, waarvan ik even de naam kwijt ben. Ik kreeg daar 30 stuks van om te proberen waarna ik de rest zo kon halen. Omdat het druk was heb ik mijn recept maandag vóór 14.00 uur in de bus gegooid zodat het er de volgende dag zou zijn. Ik ben echter gisteren woensdag 28-9 pas erheen gegaan. U raadt het al, sorry waren het vergeten te bestellen net als de metformine. Ik kan hier slecht tegen. De ongeintresseerdheid straalt van de medewerkers af. Weet dan ook niet wat dara aan de hand is want de een na de andere fijne medewerk(st)er van vroeger verdwijnen daar als sneeuw voor de zon. De patienten in een apotheek achterlatend met een gemiddelde wachttijd van 3 kwartier. Niet normaal. Ben dus naar apotheek het Kruispunt in rijswijk gegaan (ook mediq)welke op uitermate vriendelijke wijze mij WEL konden helpen aan de gewenste medicijnen. Ben dan ook overgestapt naar deze apotheek.

Meer personeel en scholing in klantvriendelijkheid

Alle klachten die gemeld zijn door HenkBlom