Klacht: Klacht MediaMarkt Alkmaar

op 20 oktober 2011 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben zojuist met een tweede mobiele telefoon terug gegaan naar de MM omdat hij defect is. Mijn telefoon (samsung chat) is opgestuurd ter reparatie. Na 3/4 weken werd ik opgebeld dat mijn reparatie was voltooid en dat ik hem zou kunnen ophalen. Dit heb ik gedaan en heb hem ter plekke gecontroleerd, er was maar een deel gerepareerd(camera vervangen), de rest van de problemen niet opgelost. Dus ben ik voor niks met de trein (€5,- retour) naar de MM gekomen, omdat mijn telefoon direct weer met hetzelfde probleem ter reparatie werd opgestuurd. We hebben afgesproken dat als hij weer terug was bij de vestiging Alkmaar, dat ze hem eerst zouden testen en daarna mij zouden bellen dat ik hem zou kunnen ophalen. Hij is getest, maar niet goed genoeg. Dus ik ben weer langs geweest en heb weer alles ter plekke gecontroleerd, probleem bleek weer niet verholpen te zijn. Er werd mij een nieuwe telefoon aangeboden, deze telefoon hebben we direct in de winkel getest. Deze telefoon was echter niet veel beter en had de zelfde problemen, dus hiermee ging ik niet akkoord. Ze zouden mij een waardebon uitschrijven (t.w.v. €95,- die ik dezelfde dag nog moest besteden. Hier was ik het niet mee eens omdat ik niet 1,2,3 een keuze ga maken voor een nieuwe telefoon, waarvan ik niet eerst op m’n gemak heb kunnen kijken welke telefoon voldoet aan mijn eisen. Dus zou ik een tegoedbon krijgen die een jaar geldig zou zijn. Alleen nu was het probleem dat ik niet de bijbehorende spullen (doos, adapter, boekjes etc.) bij me had, omdat ik ervan uit ging dat mijn telefoon gerepareerd was. Dus kreeg ik nog geen tegoedbon, maar moet ik eerst weer een keer terugkomen om de bijbehorende spullen af te leveren. Dit kost mij weer een trein retourtje!!! Ik heb aangegeven dat ik niet blij was met deze oplossing omdat ik nu met een tweede telefoon zit die stuk is en die bij hun vandaan komt. Ik wil niet meer mijn geld aan de MediaMarkt in Alkmaar besteden. Ik blijf niet heen en weer reizen, omdat de geleverde producten die ik daar koop niet goed zijn.

Mijn aankoopbedrag terug krijgen, in plaats van een tegoedbon.

Alle klachten die gemeld zijn door LizzG93