Klacht: Klacht m.b.t. medewerker bezorging

op 05 oktober 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag kwam een koerier van UPS een zending aanbieden (ongeveer 11.30). Deze meneer is gevraagd om zich te registeren dmv zijn bedrijfspas of legitimatie, dit is een standaard veiligheidsprocedure. Meneer gaf aan daar geen tijd voor te hebben en later op de dag terug te komen. Wij hebben de zending dan ook niet aangenomen. Meneer kwam vanmiddag ongeveer 16.10 weer terug en hij kwam gelijk op het voorval terug op een zeer intimiderende wijze. (stemverheffing, ‘het is belachelijk en niet nodig’). Onze receptionistes hebben geprobeerd uitleg te geven, maar meneer was niet voor reden vatbaar. De bezorger van UPS heeft de geadresseerde van het pakketje gemaild dat hij hier vanmorgen is geweest maar dat er niemand was. Door dit voorval is niet de naam, maar wel het id nummer van de medewerker genoteerd: 4607461800. Het mag duidelijk zijn dat wij dit gedrag jegens onze medewerkers niet tolereren. Indien uw medewerkers het niet eens zijn met onze procedures of hier onbegrip voor hebben, kunt u contact opnemen met Wilma van der Putten Wilma.vanderputten@pfizer.com

De betreffende medewerker, of enige ander medewerker, is niet welkom met dit gedrag. Graag hiervoor zorgen. Een excuus lijkt mij verder ook op zijn plaats.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 13:13 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door wilmavanderputten