Klacht: Klacht Klacht Over Jeffrey Boddeman Medewerker van Delifrance in ALMELO

op 17 februari 2018 over Delifrance in de categorie Horeca

Goedemorgen Beste, ik wil Klacht indienen ik heb een KLACHT ik heb een KLACHT over u Werknemer Die in Provincie Overijssel Bij Delifrance bij Bediening en Kassa aan Werk is in Almelo het gaat om Delifrance in ALMELO Die Persoon Waar ik de Klacht over heb Waar de Klacht Over Gaat Heet Zijn Naam is (((( Jeffrey Boddeman )))) ik wil dat u mij uitgebreid daar over Contacteerd Benaderd over (((( Jeffrey Boddeman )))) Want ik laat Niet bij zitten ((((( Jeffrey Boddeman. )))) Hij Kijkt mij heel Raar aan ((((( Jeffrey Boddeman ))))) Hij Kijkt mij heel Vies aan ((((( Jeffrey Boddeman. ))))) Hij kijkt heel smerig aankijken naar mij toe Achter me om dan achter me Achter Me Rug Achter me Rug om hij kijk mij scheef aan ik ben heel erg boos op (((( Jeffrey Boddeman )))) ik wil dat actie genomen word ik wil dat Jeffrey Boddeman OP DE Maatje geroepen word met Jeffrey Boddeman moet een Appeltje te schillen moeten worden door zijn leidinggevende voor me neus Voor Gezicht is ((((( Jeffrey Boddeman )))) Voor me gezicht is Hij heel aardig Super aardig Super Vriendelijk Zodra ik afreken en weg loop Hij Kijkt mij heel Raar aan aan hij kijkt mij heel Vies aan hij kijkt mij heel smerig hij kijkt achter me rug heel Vies eergisteren Was ik bij. WE FASHION in Almelo voor de ingang van WE FASHION stond ik voor WE FASHION is gevestigd paal naast Delifrance tegenover Delifrance ik Parkeerde me fiets bij WE FASHION en vervolgens ik ging bij WE FASHION Voor De Raam van Delifrance stond (((((( Jeffrey Boddeman ))))) staren naar toe kijken naar mij toe roepen hij praat over mij hij Roept te zijn Vrouwelijke Collega’s voor mij komt die terug via de Raam zat Jeffrey Boddeman naar mij kijken en over mij praten bij zijn Collega’s hij riep weg hij riep te zijn collega hij kwam terug voor mij zat hij weer naar te kijken naar mij te staren zonder dat hij zwaait begroet verre van voor me neus Voor Gezicht is hij Zeer aardig zeer Voor Me Neus is hij Zeer Vriendelijk zeer klant Vriendelijk zeer aardig zeer behulp maar zo dra ik omdraai achter me rug achter me rug om hij kijk me vies aan hij is Schijnheilig Hypocriet schijnheilig Achterbaks Achterelebog 2gezichten hij heeft 2 gezichten Ik ben echt boos ik kom al jaren lang bij Delifrance ik ben Vaste Klant bij Delifrance Door Jeffrey Boddeman ik kom Nooit Meer bij Delifrance absoluut Niet Geen Sprake van ik ben echt woedend Hij zit mij scheef aan te kijken raar aan te kijken is of omdat ik een Grote Bestelling Bestel bij Delifrance of omdat veel geld uitgeef veel grote bedragen voor eten en latte macchiato uitgeef en en vaak uiteten ga bij Delifrance of mijn haren of mijn piercing staat hem niet valt hem niet hij kijkt achter me rug so raar vaag vies aan net of ik de zaak de winkel de restaurant pand verlaten ben en zonder te betalen of net of ik daar wat vernielingen heb net of ik daar wat gestolen heb zo kijkt hij scheef aan eergisteren ik ging WE FASHION in Almelo in is gevestigd tegenover Delifrance hij kijkt naar mij hij blijf maar kijken via de raam hij riep hij riep te zijn collega paar seconde ging hij weg kwam terug hij kijkt nog steeds naar mij toe hij praat over mij hij riep zijn Vrouwelijke Collega’s voor mij is prima dat mijn kop hem niet bevalt is prima dat mijn kop hem niet aanstaat is prima dat mijn haar dat mijn haren hem niet is ook prima dat mijn piercing hem niet aanstaat is ook prima dat mij piercing hem niet bevalt is ook prima dat hij tegen buitenlanders is maar hij moet wel normaal doen tegen mij en hij moet uiteraard op de Matje geroepen word Hij Kijkt me zo aan net hij mijn eet rekeningen bij Delifrance voor mij betaald net of ik van zijn Geld Leef Dat is niet de eerste keer dat hij zo ACHTERLIJK en Raar en Vaag doet tegen mij achter me rug om of via de Raam roept hij zijn Collega’s over mij te praten Ik heb Uiteraard een appje gestuurd naar President van Delifrance Ruud Erp, van ik heb President van Delifrance Ruud Erp, van. Benaderd is op te hoogte hoe vork in steel zit

Op z'n Minst op de Matje geroepen word als er aan mij legt het liefst per Direct Openstaande Voet Ontslagen Word dan ben ik pas Tevreden en blij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delifrance

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delifrance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefano Mitra