Klacht: Klacht kamer niet beschikbaar om 15.00

op 26 september 2011 over NH hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zatedag de 24e september hadden wij een overnachting in Noordwijkerhout. We waren al de hele dag op pad en wilde om 15.30 bij het hotel inchecken. Tot onze verbazing kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was en wij nog even moesten wachten. Ze hadden geen idee hoelang het nog zou duren. We moesten het iedere keer maar even komen vragen. Rond vijf uur konden we naar onze kamer. We hebben anderhalf uur moeten wachten op onze kamer.

We hadden en redelijk strak programma voor ons zelf. Als we hadden ingecheckt om 15.30 wat niet lukte zouden we gebruik maken van het zwembad en de sauna. In de avond zouden we weg zijn en we moesten vroeg in de ochtend weer weg dus ons verblijf was al niet zo lang. Door het niet in kunnen checken van onze kamer konden we ook geen gebruik maken van de andere facilliteiten. Dit vonden we erg jammer en zorgde voor irritatie omdat we al een kort verblijf hadden.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden graag een passende oplossing aangeboden krijgen van het hotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NH hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door simba1