Klacht: klacht inzake claim 55,00 euro

op 13 juni 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Heb contact opgenomen met Paypal inzake claim.
Maar had per ongeluk de verkeerde knop ingedrukt zodat ik niet verder kon met de claim, heb hierover gebeld met de hr Rex. en die zou het uitzoeken en mij de volgende dag hierover berichten.Niets gehoord toen gesproken met de hr. Haris en die zou het uitzoeken, na lang wachten kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat de claim was afgewezen.Als ik niet had gebeld wist ik dus van niets!!
Daarvoor had ik gesproken met de hr.Maurizius en die vertelde mij dat het moeilijk was omdat het geen tastbaar product is.Vreemd want ik heb in het verleden wel via mijn Visa card (beveiliging computer) wel vergoed gekregen, dit product is ook NIET tastbaar!!
Vind dit allemaal heel erg vervelend, omdat de bereikbaarheid moeilijk is op werkdagen open tot 16.30 uur,telefonisch ook, zeer lang wachten!
Ik heb ook een uitgebreide mail gestuurd, maar NIETS meer gehoord.
Is de klant geen koning?? Beantwoord dan de mails en zorg voor betere bereikbaarheid!!

uitbetaling van 55,00 euro.
Wat bij de één kan kan toch zeker ook bij de ander??

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Joepie777

1 maand geleden - na een lange tijd wachten een bericht en het is gedeeltelijk vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door Joepie777