Klacht: Klacht ingediend geen reactie

op 27 januari 2014 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een maand geleden een klacht ingediend via email van beter ded. 2 weken geleden heb ik nogmaals via de email contact gezocht. Beide keren zijn mijn meldingen geregistreerd met een nummer maar tot op heden nog geen reactie van beter bed. Ik zie op deze site super positieve dat beter bed heel goed presteert in klachten. U begrijpt dat dit voor ons niet geldt.
Ik zou graag willen dat beter bed mij persoonlijk benaderd over de 2 meldingen over de klacht van aangekochte matrassen. Ik ga niet inhoudelijk in over de klacht daar deze al een maand bekend is bij beter bed. Ik verwacht een reactie binnen 24 uur.
Mvg
Aad boks
Nasaboks@kabelfoon.nl
0651228713

Gewenste Oplossing:

Contact en oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 27 januari 2014 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 27-01-2014 contact opgenomen met onze klant en hebben een serviceafspraak ingepland om tot een oplossing van de klacht te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aadenarja