Klacht: Klacht indienen Neckermann/ Thomas Cook reizen Betreft reserveringsnummer: 03NVN 48808352 LPA 1 Aankomst Gran Canaria Maspalomas op 13-9-2017. Vertrek 23-9-2017 Case nummer TC-00365722

op 27 september 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt voor 11 dagen voor 2 personen naar Gran Canaria voor een verblijf in het Maspalomas Princess hotel 4,5 sterren, in een familiekamer, voor een totaalbedrag
van Euro: 2.505,–.

Dit hotel speciaal geboekt om de onderstaande redenen:

1. Vrienden van ons daar ook aanwezig waren om samen deze vakantie door te brengen. Dit ook aangegeven op het vliegveld en nogmaals aangegeven in een mail verstuurd op 17-9-2017.
2. De diverse faciliteiten die wij kennen en zeker het fitness gedeelte wat ik voor mijn gezondheid dagelijks nodig heb.
3. De ligging van het hotel.

Op 13-9-2017 bij aankomst werden wij zeer onaangenaam verrast met een koude overboeking, verteld op het vliegveld van Gran Canaria, van ons geboekte hotel.

Ik was het er absoluut niet mee eens maar er werd niet naar ons geluisterd en wij moesten ons maar melden bij bus A54 die ons naar een ander hotel zou vervoeren.
Aankomende bij deze bus stonden wij nergens op de lijst en de chauffeur wist niet waar hij ons naartoe moest brengen. Mijn vakantie was op dat moment voor mij en mijn vrouw al meteen over.
Na een rit van meer als 2 uur werden wij gedropt boven op een berg in het Mogan Princess hotel, zie bijlage 4. Daar kregen wij een kamer op de 3e verdieping aangereikt waar wij via het terras en schuifdeur naar binnen moesten. Dit terras grensde aan een looppad waar andere vakantiegangers langs liepen, zie bijlage 2, en wij totaal geen privacy hadden en s’nachts niet open konden laten staan voor wat frisse lucht want iedereen kon dan via de openstaande schuifdeur de slaapkamer binnen lopen, zie bijlage 3. Daarnaast lag het boven op een berg en gezien mijn vrouw slecht ter been, i.v.m. een operatie, is was dit hotel zeker geen optie en zijn daardoor 2 dagen niet uit het hotel gekomen.

In dit hotel hebben wij 13+14 september 2017 moeten doorbrengen wat heeft geresulteerd in 2 verloren en dagen. Het Mogan Princess hotel staat totaal niet in verhouding met de prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. van het geboekte Maspalomas Princess hotel. Ik heb op 13 september meteen een klacht ingediend bij Connected Service van Neckermann/ Thomas Cook reizen.
Nogmaals een mail geschreven op 14 september 2017 en toen werd ik gebeld dat om 13.00 uur die dag een reisleider zou komen om e.e.a. door te spreken.

Aan de reisleider doorgegeven dat ik het Maspalomas Princess om de bovenstaande redenen geboekt hebt en ook de situatie waarin wij ons op dat moment bevonden. Hij kon het hotel zelf niet omdat voor dit hotel geen reisleider van Neckermann/ Thomas Cook reizen aanwezig was. Hij gaf aan dat hij alles zou proberen voor een alternatief maar ik gaf aan dat dit voor mij geen optie zou zijn vanwege de bovenstaande redenen. Uiteindelijk was het enigste wat hij kon aanbieden het Dunas Maspalomas resort. Wij hadden hierin geen andere keus want Maspalomas Princess was geen optie.
Ook het Dunas Maspalomas resort stond niet in prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. Maspalomas Princess hotel.
Op 17 september 2017 nogmaals een klacht per mail ingediend en mijn ongenoegen verwoord.

Een aantal dagen heb ik mij qua gezondheid behoorlijk slecht gevoeld door alle stress en de ontstane situatie. Daarnaast hebben wij met onze kennissen niet de vakantie kunnen doorbrengen zoals gepland was. Ik hoop dat u kunt begrijpen dat onze vakantie geen succes is geworden wat wij wel gehoopt hadden want op deze vakantie hadden wij ons echt verheugd gezien het jaar wat wij achter de rug hadden.

Ik reken op de medewerking van Neckermann/ Thomas Cook Reizen in een financiële teruggave anders ben ik zeer teleurgesteld en twijfel ik voor een volgende vakantie met Neckermann.

Met vriendelijke groeten

Paul Pecasse
Telnr: 06-51411760

Financiële teruggave in cash van 2 verloren dagen in het Mogan Princess hotel is Euro: 455,--.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 27 september 2017 om 14:42 geantwoord

Geachte heer Pecasse,

Met dit bericht deel ik u mee dat ik zojuist via onze reguliere klachtafhandeling een mail gestuurd heb waarin ik u compensatie aanbied. Wij zijn in afwachting van uw reactie op ons voorstel en hopen dat u met ons voorstel kunt in stemmen.

Jolanda - Team Customer Service Neckermann.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Pecasse