Klacht: Klacht indienen lijkt onmogelijk

op 03 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou ik tussen 16.30 en 18.30 een pakketje ontvangen Helaas heb ik dit pakket gemist omdat er al om 14.01 werd aangebeld. Ik had dit pakket vandaag nodig…

Op de website een contactformulier indienen kan niet. Ik wordt verzocht te twitteren, bellen (kost geld) of te chatten (werkt niet vanaf mobiel). Waarom geen klachtformulier?

Gebeld.. klacht ingediend, telefoonnummer en email gedeeld. Wordt mij verteld dat ik geen terugkoppeling ontvang en geen bevestiging ontvang. Met andere woorden: ik heb geen idee of er uberhaubt iets mee gedaan wordt. Of er uberhaubt een klacht bestaat.

Gewenste Oplossing:

Helaas krijg ik mijn pakket vandaag niet meer te pakken.. ik ben tevreden als ik zie dat mijn klacht wordt bekeken en ik een persoonlijke terugkoppeling ontvang. Beter zou zijn dat het proces tot indienen van een klacht voor iedereen wordt verbeterd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 mei 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Bruggen,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging en de afhandeling van uw melding bij onze klantenservice. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. U ontvangt hier geen apart bericht over. Wanneer een bezorger vertraging heeft opgelopen dan komt er een melding in track en trace te staan. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Vandaar dat u geen terugkoppeling ontvangt op uw melding. Ik hoop dat het spoedig bij toekomstige zendingen weer correct zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Monique19891989