Klacht: Klacht HEMA Klanten Service

op 18 februari 2009 over HEMA in de categorie Warenhuizen

De HEMA heeft dus echt ‘KlantenAfweer’, ten eerste duurt het eeuwig eer dat men een antwoord heeft, ten tweede is het antwoord helemaal geen antwoord noch service, dus met recht geen klantenservice.

Ik heb een tijdje terug een vraag gesteld of de HEMA mij een vervanging-borgschroefje voor een door mij bij de HEMA aangeschafte Reciprozaag kan leveren. Het antwoord hierop was nee , omdat de HEMA dit soort artikelen van een andere (derdepartij) leverancier betrekt.

Akkoord dit kan ik begrijpen.

Hierop heb ik het verzoek gedaan om mij dan te informeren welke leverancier dit betreft zodat ik aldaar een vervangend borgschroefje aan kan schaffen, krijg ik tot mijn grote verbazing (na weeken) het volgende antwoord van weer zo een eerstelijns klantenservice.

Helaas moeten wij u berichten dat wij niet op uw verzoek zullen ingaan om de leveranciersgegevens van onze Reciprozaag aan u prijs te geven. De reden hiervoor is dat HEMA onder private label haar artikelen op de markt brengt.

Met andere woorden ik kan de zaag weggooien omdat een zo een klein schroefje lam is.

Schandalig…….

Bedankt HEMA ik zal nog eens wat bij de HEMA kopen, dus niet

Roelof Ensing

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA in behandeling genomen

HEMA

Heeft op 03 september 2014 om 12:13 geantwoord

Deze klacht is gedateerd en daarom afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u online contact met ons opnemen, Via HEMA.nl kunt u uw vraag achterlaten in ons reactieformulier. Ook is het mogelijk uw klacht telefonisch te bespreken met de Consumentenservice via telefoonnummer 020-3114800 (lokaal tarief). De Consumentenservice is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Archive