Klacht: klacht foto’s Hema

op 27 maart 2009 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 maart een bestelling gedaan van 288 foto’s.
Deze is terecht gekomen in Belgie!!! bij de Hema.
Op 10 maart bericht dat ze klaar waren en naar het thuis adres zouden worden opgestuurd.
Nu drie weken later nog steeds niets ontvangen!!!!
Bij navraag een bericht: vraag maar na bij uw postkantoor!
Waar?? Hoezo?? De foto’s worden thuis bezorgd!!
Het zou iets langer kunnen duren werd vermeld, maar drie weken??
En bij welk postkantoor in Amsterdam???
Ordernummer 5984568.
Ik heb inmiddels bij Albert Heijn een kleine nabestelling gedaan want ik had de foto’s nodig voor verder gebruik.
Na die dagen had ik ze keurig in huis!!!!!!!!!!!
De klantenservice van de fotoafdeling en de service van de Hema is niet erg groot.
Erg benieuwd wanneer we ze mogen ontvangen, de betalingis al afgehandeld!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA in behandeling genomen

HEMA

Heeft op 03 september 2014 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is gedateerd en daarom afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u online contact met ons opnemen, Via HEMA.nl kunt u uw vraag achterlaten in ons reactieformulier. Ook is het mogelijk uw klacht telefonisch te bespreken met de Consumentenservice via telefoonnummer 020-3114800 (lokaal tarief). De Consumentenservice is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Archive