Klacht: Klacht fit4free fitness

op 31 december 2008 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Op 3 januari 2008 lid geworden van fit4free, gelijk voor een heel jaar betaald, afgeschreven dd 9 januari 119,40, op afschrift staat contributie tot 2-1-2009. Op 17 oktober opgezegd, bevestiging gekregen en op 30 december pasje ingeleverd en ook bevestiging gekregen. Op 31 december 2008 word ineens 5,97 afgeschreven op mijn giro, melding contributie tot 3 januari 2009?
Dan zoek je dus contact,niet voor die 5,97 maar voor het feit.Nou je kan je lol op, een antwoord computer voor 0,40 ct per minuut!! dan een medewerker die niet kan inloggen verteld hij na minuten wachten..ik ben toen maar gestopt met dit gesprek, en heb de incasso zelf terug laten boeken. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met dit bedrijf. Een manier om geld te verdienen voor fit4free, zelfs dus als je reageert, ivm die 0,40 ct per minuut.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door Archive