Klacht: Klacht filiaal Ledeberg

op 28 september 2011 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was op 24/09/2011 (dag van de klant)in het filiaal te Ledeberg. Aan de kassa was er 1 persoon aanwezig, die pas 3 dagen in dienst was. Er waren klanten die massa’s luiers aankochten, waarvan 1 persoon de onbetaalde goederen naar de auto bracht, terwijl 1 persoon bij de kassa bleef om af te rekenen. Het meisje aan de kassa belde 3x om hulp van de verandwoordelijke, na de derde oproep kwam zij al zuchtend met een nors en onvriendelijk gezicht, zij riep op haar beurt een verkoopster, die moest de 2 de kassa bedienen (haar reactie, kon niet vroeger komen ik was op het toilet) Ondertussen ging de afrekening van de luiers door, werden er luiers teruggegeven enz. volgens mij was er geen enkel zicht meer wat teruggegeven was, wat eventueel reeds in de auto zat..en dit terwijl de verantwoordelijke met grote zuchten verder probeerde uit te zoeken hoe het feitelijk ineen zat. De rij aan de kassa groeide steeds aan dit tot ongenoegen van de klanten.De winkel lag er zeer slordig bij en dit uitgerekend op de dag van de klant.Ik vond het ongepast hoe wij als klant verbaal agressief en zeer onvriendlijk werden behandeld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het op prijs stellen moest de verantwoordelijke erop aangesproken worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludwine