Klacht: Klacht DHL Parcel

op 10 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week heb ik drie verzendlabels gekocht via de site van DHL Parcel. 3 x 10 euro, er staat duidelijk aangegeven dat je de labels per mail zult ontvangen. Ik heb niets ontvangen, gemaild met de klantenservice. Ik krijg het advies om nieuwe labels te kopen.Dit heb ik dit maar gedaan en de pakketjes verzonden. En voor de adreslabels die gekocht zijn moet ik maar een restitutieformulier invullen. Echt ongelovelijk dit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn 3 x 10 euro terug die ik heb betaald. Ik heb al een mail gestuurd naar de afdeling claims daar krijg je geen enkele reactie op. Alleen een bevestigingsmail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u de eerste labels niet hebt ontvangen. Gelukkig is het de tweede keer wel goed gegaan en heeft u de pakketjes kunnen versturen. Ik begrijp dat u al een restitutieformulier in hebt gevuld en naar de afdeling Claims hebt gemaild. Als u een bevestigingsmail hebt ontvangen kunt u ervan uit gaan dat het goed bij ons binnen is gekomen en dat ze snel contact met u opnemen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 13 februari 2018 om 09:19 geantwoord

Nog steeds geen reactie van DHL...

Alle klachten die gemeld zijn door Raymond77arn