Klacht: klacht chauffeur

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op dinsdag 26-09-2017 reed ik van mijn werk naar huis en reed er achter mij een busje van postNL met kenteken V-702-GT. De chauffeur reed op t ravensgat, naar de Bruggeseweg in Deurne, veel te hard en bumper klevend achter andere aan, gaf geen richting aan en was constant op zijn telefoon bezig terwijl hij aan het auto rijden was, bij de rotonde op heuvelstraat in Deurne raakte hij net mijn achterkant niet. deze chauffeur is een gevaar op de weg, en let totaal niet op tijdens het auto rijden.
heel gevaarlijk!!

ik hoop dat de desbetreffende chauffeur hierop aangesproken word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:01 geantwoord

Geachte mevrouw Hoonings,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik wil u ten eerste mijn excuses aanbieden voor het rijgedrag van deze medewerker. Dit is inderdaad heel gevaarlijk en ik kan me goed voorstellen dat u hier heel erg van bent geschrokken.

Ik heb hiervan een klacht opgemaakt om uit te laten welke chauffeur dit betreft en deze zal door zijn leidinggevende hierop worden aangesproken om dit in de toekomst te voorkomen. Dit is een interne melding dus u zult hier geen terugkoppeling meer over ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt...