Klacht: Klacht Centerparcs

op 28 oktober 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Midden oktober telefonisch een originel premium cottage gereserveerd bij Centerparcs (port zelande). 498 euro voor een weekend. Ik vroeg mw. of ik beter nog even kon wachten ivm lastminutekorting. Mw. gaf aan dat ik al vroegboekkorting ontving en dat het geen zin had om later te boeken. Nu ongeveer 1.5 week later, staat hetzelfde huis voor 180 euro minder op de site! Ik gebeld, waarbij je een zeer onvriendelijk mw. aan de telefoon krijgt die letterlijk zegt: dan heeft u pech. Ik kan hier niets aan doen en u heeft te vroeg geboekt!!! Hier kan ik echt niet bij. En eigenlijk maakt de reactie van deze medewerkster me nog veel bozer. Wat zijn dit voor medewerkers zeg. Ik begrijp echt wel hoe een lastminute werkt, maar als ik hier expliciet naar gevraagd heb, vind ik dit erg klantonvriendelijk. Ik zou het zeer waarderen als er enige tegemoetkoming zal plaatsvinden, al zijn het maar toppings. 180 euro verschil…ongelooflijk wat een bedrijf

Wanneer ik een tegemoetkoming krijg van mijn reissom of evt. toppings. Maar een tegoetkoming vind ik echt op zijn plaats.

Bericht van kim28

6 jaren geleden - ik ben ook erg onvriendelijk aan de telefoon te woord gestaan,heb hierover ook een klacht geschreven op dezelfde dag als jij. had jij toevallig ook een medewerkster aan de telefoon met een soort limburgs accent??

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte Gast, Wij begrijpen uw teleurstelling. Helaas zijn aanbiedingen nooit op voorhand bekend. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat er, nadat u een boeking heeft gemaakt, een scherp geprijsde aanbieding komt. In dit geval gaat het om een Last Minute-aanbieding van € 120, -. Wij hebben uw boeking bekeken en gezien dat u een andere actie heeft ontvangen met een korting van € 195,60. Indien wij de boeking voor u zouden aanpassen, dient u meer te betalen dan wanneer de boeking blijft zoals u hem gemaakt heeft. Uiteraard zal dat niet uw bedoeling zijn en gaan wij er vanuit dat hier sprake is van een vergissing. Last Minute-kortingen kunnen namelijk niet gecombineerd worden met andere acties. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webcare Team

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 01 november 2011 om 13:25 geantwoord

Gast geïnformeerd over de werkwijze.

Heeft op 01 november 2011 om 14:08 geantwoord

Bedankt voor de reactie.

Als de desbetreffende mevrouw mij direct had vermeld, had dit hele gebeuren niet nodig geweest. Nu is dit duidelijk. Ik denk jullie, jullie aandacht moeten richten op de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel. Hierbij zijn zeer veel vraagtekens te zetten, aangezien ik compleet verkeerde informatie ontvangen heb en zeer onvriendelijk te woord ben gestaan. Ik heb zelden zo'n slechte ervaring met een bedrijf meegemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door xxdebbyxx@hotmail.com