Klacht: klacht camel sigaretten :-(

op 08 oktober 2011 over Camel in de categorie Sigaretten

Sinds enige tijd is de samenstelling blijkbaar veranderd.
Gevolg de sigaretten smaken ronduit smerig, erg vieze smaak op de tong.
Ze gaan steeds uit waardoor je ze telkens opnieuw aan moet steken wat roken nog ongezonder maakt!
De as valt er ook vaak plotseling af, eerder een veroorzaker van brand dan iets anders.
Eveneens veroorzaken ze nu hoofd- en keelpijn.
Nogthans rook ik al 30 jaar hetzelfde merk maar zo zal dit niet lang meer duren. Moet ik ze voortaan buiten de Eu gaan zoeken ?

Weer zo’n nieuw succes op europess niveau evenals de ‘vernieuwde’ aanstekers
die je nadat ze maar half leeg zijn weg kunt gooien omdat ze, zo lekker kinderveilig, het dan niet meer doen omdat het vuursteentje kapot is. Lekker goed voor het milieu!

Gewoon de oude versie van de sigaretten terug, daar was voor de ervaren roker niets mis mee!
Behalve met de prijsstelling dan ;-)

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 20 december 2011 om 12:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,
Japan Tobacco International (JTI) is met ingang van 28 november 2011 actief op klacht.nl.
Uw klacht dateert van voor die tijd. Om vanaf 28 november een nieuwe start te kunnen maken, zetten wij uw klacht op opgelost. Mocht u deze klacht nog steeds hebben, laat het ons dan weten.

Groeten,
Marjolein van het JTI Webcare Team

Heeft op 22 december 2011 om 17:45 geantwoord

Niets maar dan ook niet is er gedaan met mijn klacht!
Een klacht gewoon in de vuilbak smijten om er vanaf te zijn is voor jullie mogelijk een oplossing voor mij echter niet. Dit getuigt maar weer eens dat er totaal geen respect is voor jarenlange trouwe klanten en het louter om geldelijk gewin gaat wel dat zal niet lang duren dat kan ik u verzekeren!
Moge het de fabrikant en de hele zwendel eromheen slecht gaan !

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Camel beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Smokingmirror

6 jaren geleden - Nu opeens klachten van voor 28 november niet meer behandelen noch serieus nemen ! Besvestigt alleen maar dat men een 30 jaar trouwe klant niet serieus neemt noch weet te respecteren. Dan zal het zeker tijd worden voor een ander merk en andere fabrikant. En nee is het antwoord als men de onozele vraag wil stellen of men de klacht heeft weten op te lossen terwijl men eerst melding doet van het feit dat men een klacht van voor 28 november jl niet wil behandelen !!!! En de vermelding dat de klacht opgelost is is helemaal een brug te ver, ze is helemaal niet opgelost !!

Alle klachten die gemeld zijn door Smokingmirror