Klacht: klacht caissière albert heijn meins

op 29 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom inmiddels al 14 jaar bijna dagelijks bij u in de winkel
boodschappen ik laat altijd uit mezelf zien dat mijn boodschappen tassen
leeg zijn want daar kan ik begrip voor opbrengen maar niet voor het feit
dat mij 28-01-14 werdt verzocht of ik mijn handtas even
open wou doen voor tassen controle bij de snel kassa de mannelijke caissière zei dat hij geen onderscheid maakt tussen een boodschappentas/rugzak
maar ik vind het uiterst klant onvriendelijk en vind dat een beetje erg overdreven

Gewenste Oplossing:

Dat er voortaan niet meer gevraagd wordt of ze in mijn
handtas mogen kijken want ik heb nu de neiging om voortaan naar een andere
supermarkt te gaan terwijl ik het altijd als een prettige winkel heb ervaren voorheen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bouma.t