Klacht: Klacht bezorging postpakket 3STFHN662535749 31818

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 31augustus heeeft een medewerker van Postnl een pakket van Bookspot in mijn brievenbus gedaan terwijl het een pakket was waar ik extra voor betaald had om na 18.00 uur aan huis afgeleverd te worden. Ik was ,s avonds gewoon thuis en er is niet aangebeld. De bezorger heeft het pakket eerst opengemaakt vervolgens de 2 boekjes eruit gehaald en toen weerin ieder in de brievenbus gedaan en de boekjes er weer . Het pakket was nl geopend en gescheurd. Zelf kon ik het met moeite uit de bus halen. Zo had ik het niet besteld. De klacht heb ik ook bij BookSpot gemeld en zij hebben mij gevraagd ook bij U een klacht in te dienen. Hier betaal je niet extra voor.

Graag hoor ik hoe u hiermee omgaat.

Mevr. I. Mijinke-Bakker
Drevenpark 61
3137HB Vlaardingen

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mijn geld terug voor de extra bezorging ina 18.00 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 september 2018 om 21:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mijinke-Bakker,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw verhaal haal ik dat u niet tevreden bent over de manier van bezorgen. Graag wil ik hierop reageren.

Allereerst mijn excuses voor de manier van bezorgen. Standaard zendingen mogen in de brievenbus bezorgd worden, indien dit past. Wanneer het niet past, dienen ze inderdaad bij u aan te bellen. Ik heb de klacht voor u doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Hij zal dit verder oppakken en de bezorger hierop aanspreken. Omdat deze klacht intern wordt opgepakt, zal er geen terugkoppeling plaatsvinden.

Wat betreft de extra kosten die u heeft gemaakt voor de avondbezorging, kan ik jammer genoeg niks voor u betekenen. Volgens mijn gegevens is de bezorger na 18:00 langs geweest om het pakket te bezorgen. Hierdoor kan ik deze kosten niet vergoeden. Indien u de kosten aan de afzender heeft betaald, kunt u het beste met hen contact opnemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door iwmijinke