Klacht: Klacht bezorging

op 17 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals reeds eerder beschreven heb ik geen gids ontvangen in week 27 en geen giro afschrift in week 28. Zo heel veel post ontvang ik niet waardoor dat meteen opvalt. Bij wie het ook in de bus wel valt, ik krijg mijn eigendom niet terug!
Deze slechte bezorging is iets van de laatste tijd waardoor het mij lijkt dat het door de mogelijk nieuwe bezorging komt.

Gewenste Oplossing:

Mijn post wel altijd krijgen, want voor een nieuwe gids en giro zal ik toch elders moeten zijn.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Janssenpost