Klacht: Klacht bezorgen + klantenservice dhl

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gewacht op de bezorgen die niet eens aanbelt maar gelijk een briefje in de brievenbus doet met “bezorgt bij buren nr 11” ik heb geen eens buren met nummer 11 want ik woon in een even nummering ik dhl gebeld met of ze de bezorgen kunnen bellen waar hij het pakketje heeft bezorgt maar dat “gaat” niet. Ik moest zelfs gaan zoeken bij de buren waar het geleverd is heb ook een flat naast me kan ik gewoon 1 voor 1 gaan bellen zeker ? Maar oké die vrouw hangt ook nog eens op in mijn oor omdat ze vind dat ze mij heeft gezegd wat ik moet doen nou heel onbeschoft. Ik terug gebeld in de hoop dat ik dr weer kreeg want wat nog niet klaar met dr hoor maar helaas , gelukkig wou deze man mij wel te woord staan en helpen met een oplossing alleen die kon hij mij biet bieden die moest ik toch echt zelf zoeken of bij de buren of bij de verzender nou mooi daar kom ik dan op een verjaardag zonder verjaardags cadeau alles door een bezorgen die niet eens aanbelt en die geen nummers kent

Wanneer dhl mij gewoon kan zeggen waar het pakketje is want dit kost mij allemaal tijd en moeite want ik begrijp als ik de verzender bel kan die een onderzoek starten en haalt dhl het pakketje op waarom kan je niet gewoon de koerier bellen en hij kan zeggen waar die het heeft geleverd voor iedereen makkelijk toch
2 vind dat die vrouw die mij te woord heeft gestaan Sws een waarschuwing kan krijgen ophangen in mensen hun oren als telefoon centrale een super No-go vooral voor zo een groot bedrijf DHL
3 koerier op het Mattje laten komen dat hij niet heeft aangebeld en weet ik veel waar die het heeft geleverd maar nummer 11 die bestaat niet hoor

4 ik zou graag een belletje of mail willen ontvangen zodat ik weet dat ik dit alles niet voor jan met de korte achternaam tik en dat er wel iets gedaan mee word

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik zou graag uw klacht in behandeling willen nemen maar op basis van de gegevens in uw e-mail heb ik geen zending teruggevonden in mijn systeem. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Raief