Klacht: klacht bezorgen

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de zoveelste klacht die ik nu stuur en er word niks aan gedaan, wij hebben een bring me box in de flat maar ik heb daar niks van en nu kom ik thuis en er zit geen briefje in mijn brievenbus en er is wel gemeld dat hij bezorgd is! Ik heb nog niks ontvangen en waarschijnlijk is hij weer in iemand anders z’n bring me box gedaan en het is een duur pakketje!

mvg

Gewenste Oplossing:

dat ik MIJN eigendom gewoon hoor te ontvangen en niet zomaar aan een ander word gegeven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is het pakket inderdaad bij u geleverd. U geeft aan dat u het niet heeft ontvangen. Graag wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit verder voor u na te kijken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Cbothof