Klacht: Klacht betreffende dubbele betaling na wijziging data (verblijf: hotel Mövenpick Aqaba Resort & Residences – Jordanië).

op 10 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte mevrouw, geachte heer,

In deze brief willen wij een officiële klacht indienen betreffende onze reservering bij Booking.com onder nummer 680317372 bij Mövenpick Resort & Residences Aqaba.

Wij hadden via uw website twee 2-persoonskamers gereserveerd van 3 – 6 april 2016 in het bovenvermelde hotel. We hebben daarna tijdig deze reservering aangepast via Booking.com en wel van
2 – 5 april 2016.

Bij het uitchecken op 5 april hebben we onze kamers betaald: kamer 528 (Esther MOLARI) 349,569 JOD -CASH en kamer 507 (Adine ATZENI) 384,232 JOD – met MASTER CARD.
In bijlage kunt u de facturen zien van genoemd hotel. Hierop staat duidelijk de betaalwijze vermeld zoals hiervoor reeds is aangegeven.

Eenmaal terug in België ondervind ik dat hotel Mövenpick nogmaals het volledige bedrag van mijn Visakaart (Esther MOLARI) heeft afgehaald: 2 x 373,74 = 747,48 EURO. In bijlage een bankafrekening op mijn naam waarop u duidelijk kunt zien dat dit bedrag nogmaals is verrekend.

Na maanden van vele telefoongesprekken (die ons veel geld hebben gekost) en mails naar het Mövenpick hotel in Jordanië en ook wat idem Booking.com betreft werd door één van jullie medewerkers bevestigd dat het hotel een fout had gemaakt… Hierna kregen wij als antwoord van het hotel alsook van jullie: dat de reservatie van 2 tot 5 april als ‘no-show’ is opgeslagen.
Dit is schandalig want we hebben WEL drie nachten daar doorgebracht en WEL de data tijdig op jullie website aangepast en WEL betaald voor ons verblijf!
Hoe vaak hebben we jullie de bewijsstukken elke keer opnieuw moeten doormailen om dit te kunnen bewijzen.

We voelen ons totaal niet serieus genomen door nota bene een 5-sterren hotel en dan ook nog jullie voorstel om ons maar 40% van het volledige bedrag terug te storten!
Deze situatie duurt inmiddels al vier maanden. We willen dan ook dat u nu deze zaak zo snel mogelijk afhandelt. Dat zou niet meer dan terecht zijn.
Naar onze mening is Booking.com verplicht ons het volledige bedrag van 747,48 EURO terug te storten op de rekening van Esther Molari: IBAN: BE55 001255902224 BIC: GEBABEBB.
Zo niet, zullen wij genoodzaakt zijn om juridische stappen te ondernemen.

In afwachting van een snelle reactie,

Esther MOLARI
(0032-4-96204685)

Adine ATZENI
(0031-6-45780729)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Molari