Klacht: klacht betaling

op 11 oktober 2011 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik ben pas bij lexa, heb me in geschreven voor een half jaar,
en betaald, kom tot de ondekking dat er 283,50 euro van mijn bankrekening word geschreven door lexa, tewijl ik betaald heb.Telefonisch kun je ze niet berijken omdat ze geen telefoon nummer hebben of niet laten zien.

Ik wil mijn geld terug met spoed, zoniet schakel ik de consumenten bond in. En deze week nog.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:00 geantwoord

Geacht heer/mevrouw Hodiamont,

Wij begrijpen dat er een totaalbedrag van 283,50 euro van uw rekening is afgeschreven.

Helaas kunnen wij zonder uw klantgegevens niet nakijken waar deze bedragen vandaan komen. Indien er onterechte afschrijvingen zijn gedaan ontvangt u deze uiteraard terug. Om deze reden willen wij u dan ook vragen om contact op te nemen met de Customer Care service met uw klantgegevens zodat wij u verder kunnen helpen.

U kunt contact opnemen met de Customer Care service door naar de website Lexa.nl te gaan en onderaan de pagina op 'Help' te klikken. U verschijnt dan op de 'Help' pagina en daar kunt u uw vraag stellen, uw vraag zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Lexa.nl Customer Care team.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjeroen