Klacht: Klacht behandeling personeel Leen Bakker Utrecht

op 04 maart 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben heel slecht behandeld door het personeel van de Leen Bakker te Utrecht. Ik heb een klacht bij ze gemeld over het linoleum wat ze bij mij gelegd hebben en ze willen mij niet verder helpen. Ik moet overal zelf achteraan en nu is de uitkomst dat ik een onafhankelijk expertisebureau moet laten komen op mijn kosten terwijl ik volledig in mijn recht sta, want op mijn klacht heb ik gewoon garantie. Ook hingen ze mij heel vaak op als ze hoorde dat ik het was, zelfs de bedrijfsleider deed dit( Rachid heet hij). Nu is er dus nog steeds geen oplossing voor mijn probleem gevonden en moet ik nog steeds overal zelf achteraan want ze hebben mij nog nooit zelf teruggebeld ookal beloofden ze dat te doen( veelvuldig).

Gewenste oplossing

Op de kosten van de Leen Bakker een nieuw stukje zeil in de plaats voor het aangedane stuk zeil( dat stuk is opgebold en nu ook kapot wat niet zou mogen want ze hebben mij aangeraden om het zeil door hun te laten plakken zodat het niet gaat opbollen) plaatsen. Het gaat hierbij om mijn pedicurepraktijk dus uit hygienisch oogpunt kan dit gewoon niet.

Bericht van aranka1985

6 jaren geleden - ook ik ben ontzettend slecht behandeld door leen bakker utrecht. Is er ondertussen al een oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door Hellevoort