Klacht: klacht afwikkeling

op 11 oktober 2011 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Afgelopen zaterdag 8 okt had ik een klacht ingediend bij de telegraaf inzake de bezorging.De bezorgklacht had ik eerst tefonisch ingediend via de computer van de telegraaf.
Resultaat geen bezorging en ook geen andere reactie. Later op hun site “mijn telegraaf .nl” wederom de bezorgklacht ingediend. Resultaat :weer geen bezorging. Maar wel een nietszeggende reactie. Omdat ik toen maar zelf een tegraaf heb gekocht had ik in mijn klacht om compensatie gevraagd. Op mijn vraag om te compenseren totaal.

Een volledige reactie op mijn klacht en restitutie van de kosten ad €2.50. De telegraaf had bv zaterdag 8 okt een digitaal een tegoed coupon kunnen zenden die ik had kunnen gebruiken bij de aankoop van de krant.
De telefonische bereikbaarheid is slecht. wachttijden van 4 a 5 minuten

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door wko