Klacht: Klacht aangenomen, maar geen verbetering

dannyvandenberg op 18 augustus 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger (pakket NL) heeft de afgelopen 1,5 week tot 3x toe verzuimd aan te bellen(deurbel met camera), aan te kloppen, langs te komen of het pakket in de pakketbox te deponeren. Daarbij waren wij gewoon thuis. Van de klantenservice wordt je geen wijs, je krijgt 3x bijna een dezelfde mail, dat dit met de teameider wordt opgepakt. Er is geen verbetering te bespeuren. Er zijn werkzaamheden voor mijn deur, waarbij de chauffeur dus 3 meter moet lopen. Hij zegt gewoon ”was niet thuis” en levert het pakketje een halfuur later af bij de plaatselijke supermarkt.
Zie uw nummers
14422599
14446615
3STPYG110044601

Gewenste Oplossing:

Dat de chauffeur de pakketjes gewoon afleverd. Wij hebben nu 3x extra kosten moeten maken voor het afhalen van de pakketjes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2021 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk te vernemen dat onze bezorger in de afgelopen anderhalve week, drie pakketten niet bij u thuis heeft aangeboden. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Dit is natuurlijk een erg vervelende situatie en ik kan mij indenken dat dit bij u zorgt voor een hoop frustratie. Daarom heb ik onze systemen geraadpleegd. Mijn collega's hebben uw klachten inderdaad doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. De verantwoordelijke bezorger is hier inmiddels ook op aangesproken. Ik verwacht dat wij op deze manier kunnen voorkomen dat dit in de toekomst vaker gebeurt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

dannyvandenberg

Heeft op 10 september 2021 om 11:00 geantwoord

niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door dannyvandenberg