Klacht: klacht aangaande onvriendelijkheid personeel

op 28 juli 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onze aankoop bleek na uitpakken kapot te zijn, er waren hoekjes afgebroken van een glazen tafelblad en de poten waren niet te vestigen omdat schroeven ontbraken, nadat wij ons bij de servicebalie gemeld hadden kwam een medewerkster vertellen dat haar collega er zo aan zou komen, prima dan even wachten, vervolgens word de rij bij de kassa weggewerkt en vraagt dezelfde medewerktser waarop wij wachten,o ja deze collega komt eraan en ja hoor eindelijk wordt zij verzocht om bij de servicebalie te komen, na 8 minuten( geklokt op mobiel) komt de medewerkster en wij doen ons verhaal, helaas kan zij ons het geld niet teruggeven van de aankoop omdat dag 7 is verstreken en wij zitten nu op dag 8, na uitleg dat het geen weer is tuinmeubelen in elkaar te zetten en dat het soms even duurt voordat je ergens aan toe bent mocht geen excuus zijn. Uiteindelijk na een paar keer heen en weer gelopen te zijn en gebeld te hebben gaan beide collega’s in gesprek met elkaar en vergeten samen dat men bezig zou moeten zijn met klanten in plaats van met elkaar. Er moet weer gebeld worden met een “filiaalmanager “die de hele dag al aanwezig is maar als men hem nodig heeft nergens blijkt te zijn, en het komt erop neer dat de medewerkster zelf de beslissing moet nemen en dat dat veel consequenties zou kunnen hebben. UIteindelijk kunnen wij ons geld terug krijgen, maar dat zij dit echt doet uit haar goedheid, enfin collega’s gaan wederom in gesprek en er worden tussendoor weer enkele andere klanten geholpen terwijl wij in de wacht worden gezet naast de kassa wachtend op ons geld. HOera het geld wordt uitbetaald maar al met al heeft deze hele kwestie meer als 40 minuten geduurd omdat men met van alles en nog wat bezig is maar niet met waar men mee bezig zou moeten zijn

in ieder geval dat er gekeken wordt naar de kwaliteit van personeel in een winkel, deze dames in kwestie hebben overduidelijk geen zin in het tevreden stellen van klanten en vinden het praten met elkaar veel belangrijker.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door elisa.o