Klacht: klacht

op 29 september 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

na 1 jr is de koker gaan lekken, contact gehad met philips. kon de waterkoker opsturen en heb een nieuwe gekregen. nu na 1 jr weer lekkage, weer contact opgenomen met philips maar nu blijkt dat ik op mijn nieuwe koker geen nieuwe garantie heb gekregen?? je zou denken dat hier dan ook weer 1 jr garantie op zit maar nee hoor, garantie verlopen dus geen nieuwe koker gekregen en philips doet verder niets voor mij!!vele tel. nog nadien gepleegd maar nee is nee bij philips.heel slecht.

weer een nieuwe waterkoker, nieuwe koker nieuwe garantie toch??

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 30 september 2011 om 15:57 geantwoord

Helaas heeft de klant geen recht op een kosteloze omruiling. De eerste aankoop is gedaan in 2007, toen heeft Philips na een jaar het apparaat kosteloos omgeruild. Dit wil echter niet zeggen dat je opnieuw een jaar garantie krijgt op je nieuw ontvangen apparaat. De garantie blijft gewoon doorlopen vanaf de eerste aankoopdatum. Philips heeft de klant ter compensatie wel een bos bloemen aangeboden.

Heeft op 02 oktober 2011 om 10:25 geantwoord

tel. gehad van philips op 30 sept.2011, dus hele snelle reactie op mijn klacht.nieuwe koker kunnen ze niet aanbieden.ik kon wel een korting van 20% krijgen op een philips artikel uit de webwinkel, dit heb ik niet aangenomen omdat ik voorlopig toch niets zal kopen.toen bood ze me een boeket bloemen aan en ik heb dit geaccepteerd het zou ma. 3okt bezorgd worden maar het was er zat. 1 okt al!! een heel mooi groot boeket, heel mooi. staat op een mooie vaas. dus toch nog een beetje tevreden.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tinekewolro