Klacht: klacht

op 29 september 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb van de week op zuidplein een nieuwe media box gekregen ivm het defect zijn van de oude.
Heb toen gevraagd of dat ik als ik thuis kwam weer na het aan sluiten gelijk kon kijken er werd toen vol modig ja gezegd.
toen ik thuis kwam was de media box kapot,weer terug naar zuidplein om een ander te halen.
thuis aan gekomen weer aangesloten maar kreeg geen beeld,upc gebeld en deze gaven mij het antwoord na 40 min aan de lijn gezeten te hebben dat dit wel eens 36uur zou kunnen duren
dit is dus tegenstrijdig met wat er in de winkel gezegd is.
eigenlijk wil ik dat upc deze crediteerd op mijn volgende rekening overzicht.ben benieuwd hoe jullie hier op reageren.

Gewenste Oplossing:

geen een
.!!!!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door bright