Klacht: klacht

op 28 september 2011 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waarom sturen jullie nog relame na ons per post als we wat bestellen wordt het toch niet bezorg en wordt gezegt dat er geen besteling is gedaan gaarne antwoord of wordt dat ook niet gedaan

Gewenste Oplossing:

eerst eve antwoorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 oktober 2011 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

De oorzaak van het probleem, waardoor de bestelling niet werd geregistreerd, is helaas niet gevonden.

Indien u abnormaal lang wacht op een bestelling, dan is het steeds mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via de rubriek "Hulp" op onze website www.bonprix.nl of per telefoon op het nummer 0900-1903 (€0.15/min). Een medewerker staat u graag te woord van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door arie wolsheumer