Klacht: klacht

op 28 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er wordt 4 euro afgeschreven van mijn rekening,ik weet niet waarvoor dat is ,gebelt met kpn, kosten 10 euro cent per min ,plus de tijd dat ik aan de telfoon hang.
Er is ergens een fout gemaakt, en ik moet dat gaan oplossen.
Er wordt gezegt,dat ik in Rotterdam gewoond heb ,dat is dus niet zo.
Mijn vraag om het uit te zoeken en mij er dan over terug te bellen kan volgens mevr Tamara Loomans niet.
Vervolgens hang ik +- 20 min aan de telefoon kosten te maken,om dan te horen dat het wordt uit gezocht, en dat ik er over terug gebeld wordt.
S.V.P zoek dit zo snel mogelijk uit,er gaat veel fout bij de KPN .

Ik ben nu zo boos hier over,dat ik geen met vr groet wil zeggen ,Fam Broersma .

Gewenste oplossing

UIT ZOEKEN WAT ER FOUT GAAT

Alle klachten die gemeld zijn door jannelbroersma