Klacht: klacht

op 15 mei 2020 over COOP in de categorie Supermarkten

beste coop marktpassage gouda
hierbij verklaring over mijn neefje adam mikhaoui
mijn neefje was aangenomen bij de coop nieuwe marktpassage in gouda hij was super blij en de ouders ook
hij was uitgenodigd op sollicitatiegesprek en werd aangenomen
er werd verteld dat hij binnen 2 dagen zou worden gebeld door een vulploegleider maar daar is niks van gebeurt
dan heeft adam zelf gebeld naar hun en bleek als reactie: oh ja.
heel raar begin al en jammer
bij zijn eerste werkdag ooit vakkenvuller kreeg hij instructies die hij moest doen en heeft die gedaan maar volgens de vulploegleider ging het niet goed, maar je kan nooit in je eerste dag een fantastische vakkenvuller zijn, wat blijkt dat hij 2 keer op zijn telefoon ging kijken om de tijd bij te houden en de vulploegleider zag dat en heeft er niks van gezegd
hij werd gezegd dat die de id kaart moest brengen en een dag later werd hij ontslagen omdat die het niet te goed deed op zijn eerste werkdag en zogenaamd zat te whatsappen
jullie weten niet wat jullie zo een kind aandoen na zijn eerste werkdag hem ontslaan! belachelijk je weet niet hoe hij zich nu zo voelt.
je kan ook met hem op gesprek gaan en zeggen dat die dit niet moet doen en niet hem gelijk ontslaan dit jochie is nog maar 15!
ik hoop dat jullie dit kunnen rechtzetten en een gesprek met hem kunnen aangaan en hem een 2de kans geven want zo gaan we niet met elkaar om
ik hoor van jullie ik hoop dat jullie dit rechtzetten
groeten naima

als ze het met deze jongen oplossen
en weer hem aannemen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naima1234