Klacht: Klacht

op 01 april 2020 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via mail de account opgezet, maar huurstunt vind dat mijn eigen verantwoordelijkheid is
Antwoord van mijn mail :

Het blijft in principe de verantwoording van de klant om het account stop te zetten. We hebben je hier nu wel mee geholpen echter gaan we geen periodes annuleren.

Het is toch belachelijk dat via mail opzegt maar ze doen niets mee!!

Ik heb vanaf eind dec all andere woning !!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als voor deze maand niet hoef betalen en de deurwaarder kosten van maand geleden wordt geannuleerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurstunt.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 14 mei 2020 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tanaz,

Het klopt dat een klant zelf verantwoordelijk is voor het stopzetten van het account bij Huurstunt.nl. Uiteraard helpen wij van de klantenservice daar wel bij wanneer hierom gevraagd wordt. Ik zie dat wij jouw account ook hebben stopgezet op 27 maart naar aanleiding van je mail. Deze datum houden we dan ook aan als opzegdatum.

Groet,
Jasmijn
Huurstunt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Thanks