Klacht: Klacht

op 07 mei 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb naar mijn rekening gekeken en zie daar dat er 177€ afgegaan is, ik zou die betaling gedaan hebben aan Mollie B.V. Amsterdam op datum van 01/05/2017. Maar ik kan mij niet herinneren dat ik iets besteld zou hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik had graag geweten om welke bestelling dit gaat. Ik heb deze niet geplaatst. Ik heb gemerkt dat er veel gelijkaardige klachten op uw site verschijnen.

Graag uitleg omtrent deze en een terugstorting van dit bedrag indien het om een fout gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Janssens