Klacht: Klacht!!

op 15 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

1 jaar geleden maakte wij een grote fout door te denken hey laten wij een nieuwe bank gaan kopen bij woonsquare!
Nou wij naar binnen, liegende meneer komt naar ons toe van ja hey koop deze bank kost 900 eurie’s in deze stof gaat echt zeker 5 jaar mee.
Oke doen we, wij betalen.
Eind april vorig jaar is de bank geleverd, lekker in elkaar gezet.
En prima dachten we hij stond wij konden er zeker weer 5 jaar tegenaan.
Ja dikke doei dus niet, zegmaar 1 maand na dat de volledige garantie eraf was gaat uiteraard die bank scheuren/ook een beetje ingezakt/ naden laten los.
Ik even bellen en mailen en nog meer bellen.
Niks wijzer en als antwoord op de mail kreeg ik een brief met daarin hey ja volgende komt er een monteur kost je 30 euro maar dat is lekker jou probleem.
Toevallig was ik op vakantie maar ik had mensen die gewoon eventjes in de brievenbus deden kijken en ja hoor mij gebeld is weer boos, en afgebeld.
Eigenlijk een kort verhaal lang maken, jullie willen mij laten betalen voor een &^&@#! bank van 900!! euro (ja oke 90 euro was verzenden) 810 euro dan jullie je zin. die gewoon echt super #!#!&^ is en gewoon kapot is. terwijl die 5 jaar mee zou gaan.
Kijk als we nou met 6 obesitas mensen iedere dag op die bank zouden gaan zitten dan zou ik het begrijpen.
Dat is dus niet het geval.
Lang verhaal kort, ik wil dat de bank gratis gemaakt word, of een nieuwe als het maken te duur is.
dit is gewoon slecht en een echte slechte service

Bij gratis reparatie of een nieuwe bank!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 20 oktober 2016 om 15:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ashley---