Klacht: Klacht

op 13 januari 2014 over Voedselbank in de categorie Goede Doelen

Langs deze weg wil ik melden dat ik ontevreden ben met bepaalde personen die bij de voedselbank de leiding hebben. Er word daar met 2 maten gemeten. Mensen die ze langer kennen krijgen alles voor elkaar. Ik ben niet zo lang daar maar heb veel gezien in de paar keer dat ik daar ben geweest. Ze hebben mij eerst wat gegeven waar ik naar gevraagd heb en komt later iemand van de leiding die dat afneemt en het naar een andere geeft. Ik heb op dat moment niks gezegd maar toen ik thuis was begon het te vreten in me. Ik heb toen ook gebeld en de vrouw gesproken en verteld dat ik het niet prettig vond wat zij deed. Ze heeft zich verontschuldigd. Ik ben van buitenlandse afkomst en voel me door hun niet welkom. Ik heb een baby en dat weten ze ook maar ze doen net of ze het niet weten en moet altijd erbij zeggen hebben jullie wat voor baby’s en dan word er nee gezegd en andere die na mij komen die zie ik wel met iets voor baby’s dan voel ik me gediscrimineerd. Misschien te snel gezegd maar zo voelt het wel. En pas ben ik nr gaan halen smorens en ben erna met mijn kleine naar de arts geweest en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis ik kon dus mijn pakket niet ophalen. Ik heb netjes gebeld en iemand gesproken en uitgelegd wat er was en dat iemand anders het pakket komt ophalen dat was goed zij ze ( maar niet vriendelijk). Gaat de persoon pakket ophalen zegt er eentje waarom ik er niet was en waarom ik het smorgens niet gezegd had dat ik niet kwam. Ik heb pvd gebeld en alles uitgelegd en dat ik het smorgens niet geweten heb dat ik naar het ziekenhuis moest. En ben zelfs moeten overnachten met de kleine.
Ik ben me ook zo aan het ergen. Ik kan niet wachten om haar daarop aan te spreken.

Moest dit kwijt. Ik hoop dat er met de personeel gesproken kan worden dat ze eens wat vriendelijker moeten zijn en dat ze moeten weten dat wij het ook liever anders hadden gewild.

dat ze iedereen het zelfde behandelen en niet met 2 maten meten.
En dat ze wat vriendelijker moeten zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voedselbank

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voedselbank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanna1983