Klacht: Klacht

op 13 januari 2014 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 24 december rond 19:00 een bestelling gedaan bij China direct sale. Als ik had geweten dat ik nu mijn bestelling nog niet binnen had dan had ik de bestelling ook niet gedaan.

Ik heb China directsale ondertussen 31 keer gebeld 3 keer gemaild en ik heb contact opgenomen via hun “hulpchat” op de site. Maar tot op heden nog geen antwoord of reactie op welke manier dan ook.

Ik vind het zeer frustrerend en raad ook iedereen aan om hier niets te bestellen omdat ze simpel weg niet bereikbaar zijn.

tenminste dat is mijn ervaring.

Binnen een week een antwoord met reactie daar in wanneer mijn bestelling aankomt. Of na deze periode mijn geld terug en een excuus.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chinadirectsale.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door chinadirectsale.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht SemH

3 jaren geleden - Ik heb een reactie gekregen via de email met een excuus er in, en met de belofte dat het vandaag opgestuurt zou worden. Ik ben benieuwd.

Reactie van de melder van de klacht SemH

3 jaren geleden - Helaas niks gehoord vandaag over een verzending zoals beloofd. Dit is voor mij dus een reden om mensen af te raden hier wat te bestellen. Dit omdat de afspraken niet gekomen worden door Chinadirectsale.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat chinadirectsale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SemH