Klacht: kingsize bed met lattenbodem

op 07 november 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kingsize bed voor €90 gekocht incl bodem.
Was blij en toen begon opeens 1 af te breken.
Toen nog 1. dagen later weer 1 heb straks geen bodem meer over. Ik snap nu wel waarom het zo goedkoop was.
Ben flink belazerd.

Gewenste Oplossing:

Of ik krijg mijn geld terug of ik krijg een goede bodem die niet plotseling afbreekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 30 november 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Mac Donald,

Naar aanleiding van uw klacht via ons klachtenformulier en uw klacht op Klacht.nl hebben wij contact met u opgenomen op 8 november 2016.

U geeft bij ons aan dat er meerdere onderdelen beschadigd zijn geraakt en kapot zijn gegaan. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u in het e-mail contact gevraagd om ons foto's van de schade toe te sturen. Helaas hebben wij tot op heden geen reactie van u ontvangen.

Graag vernemen wij van u een reactie wat wij voor u kunnen betekenen. U kunt ons bereiken via het e-mailadres: feedback@vidaxl.nl.

Dank u voor uw geduld en medewerking, onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door klachtkla