Klacht: kinderschoenen kopen

op 01 oktober 2011 over Dolcis in de categorie Schoenenwinkels

sta je in de winkel met je zoontje van net vier jaar winterschoenen te proberen met een verkoopster.Zegt mijn zoontje ik moet dringend plassen is dus nog aan het zindelijk worden.
Kinderen van deze leeftijd kunnen nog geen plas ophouden dit heeft te maken met de controle over de blaasspier en de link die de hersenen doorgeven.

Dus vraag ik de verkoopster of mijn zoontje even gebruik van het wc mag maken daar er nog vele andere verkoopsters in de winkel aanwezig waren.
Waarop ik het antwoord nee kreeg te horen!!!!!!!!!!!Hallo……..??????Tja dit is ons BELEID!
Dan zou ik wel eens de andere regels van het beleid Dolcis willen weten??Je zal maar een hartaanval of iets dergelijks krijgen….NEEE wij helpen niet DIT IS ONS BELEID!

Toen maar even een hartig woordje met een verkoopster gesproken dat ik niet voor hun beleid sta dat ik al jaren trouwe klant ben bij hun zomers winters tussendoor al enige centen heb betaald daar en dat ik daar toch nog steeds graag nadat mijn zoon gebruik mag maken van HUN WC verder schoenen zou willen passen en eventueel kopen.
Waarop de verkoopster ons dan toch naar de wc heeft beleid en mijn zoontje eindelijk zijn plasje kon doen!!!

DANK U WEL DOLCIS!

Heb daarna trouwens wel nog een paar mooie schoenen voor mijn zoontje gekocht in JULLIE winkel.

Ik sta voor mijn kinderen hoop dat jullie beleid iets meer klantvriendelijker en zeker naar kinderen toe die bezig zijn met zindelijk worden toch even van het wc gebruik zouden mogen maken.

Met vriendelijke groeten,
Naomi Wolthuis.
Januaristraat 38 1335 ag almere.

Dat laat ik aan Dolcis over.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dolcis in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door naomi1802