Klacht: kinderlaarzen

op 28 oktober 2011 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

goede dag

ik heb voor een maand geleden laarzen voor me dochtertje van 5 gekocht en nu ben ik bij scapino in dieren geweest. de rits is al helemaal kapot en ik vind dat in een maand dat niet kapot mag gaan zeker niet als moeder de laars nog dicht doet van het kind en voor 37,95 euro vind ik voor die prijs dat je kwaliteit heb. maar nu krijg ik dus van 1 van de medewerkers te horen dat een rits niet binnen de garantie zit ik werd eigen lijk een beetje boos want na een maand een rits kapot dat valt bij mij nog binnen een garantie. zeker naar de klant toe.een maand met winter schoenen doen dat kan toch niet??? ik hoop dat we tot een oplossing komen want klant gericht is dit geen binnenkomer. na een maand een rits kapot.

ik ben tevreden met nieuwelaarzen van het zelfde bedrag en anders me geld terug dat zou wel netjes zijn. voor de tijd van de laarzen een maand oud.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scapino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scapino

Heeft op 15 december 2011 om 16:13 geantwoord

Rayonmamager van Scapino heeft persoonlijk contact gezocht met klant, de klacht is daarna naar tevredenheid opgelost.

Heeft op 15 december 2011 om 19:52 geantwoord

ja het is goed opgelost en mochten nieuwe laarzen uitzoeken. bedankt en hopen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scapino beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marl