Klacht: kinderen van mijn vriendin, onterecht bij vader geplaatst.

op 10 oktober 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Mijn vriendin woont al zeven jaar samen met haar kinderen na scheiding.
De Vader en haar ex-fam.hebben status en vonden dat de kinderen bij vader en de fam. moisten wonen.
Bureau Jeugszorg heeft nooit een goed onderzoek gedaan, De scholen, huisarts, GGD enz. hebben aangegeven de kinderen niet bij de vader te plaatsen omdat het daar niet veilig is en de kinderen er geestelijk en lichamelijk worden mishandeld.
Toch heeft vader en de ex-fam. bij BJZ aan het soebatten geweest en BJZ opdracht gegeven bij de rechter het verzoek te doen de kinderen bij vader te plaatsen.
Per 1 September jl. is dit geschiet, de kinderen zijn er bang, verdrietig en hebben erg veel heimwee naar hun mama.
De huisarts vindt dit onbegrijpelijk dat dit is gebeurd.
Er is door BJZ nooit een goed onderzoek geweest, BJZ is op de hand van de vader en de ex-fam.

Dat de kinderen per direct terug gaan naar hun moeder gaan, waar ze veilig zijn met liefde worden omringd en niet bang meer moeten zijn dat ze worden mishandeld door hun vader en fam.
Dat BJZ Brabant op de schop gaat en deze zaak door deskundigen onafhankelijk van BJZ worden onderzocht en nagepluist wat de reden is geweest dat de rechter deze foute beslissing heeft genomen.
Deze jonge kinderen van 11- 10 en 6 jaar kunnen misschien nog gered worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Kint